högtalare inkl geografi

så trött på geografi...en vän ringde och påminde om det också. shit! har inte gjort ett piss.. vilket en lördag ska vara för. plugga! i kursplanerna står det att eleverna ska plugga under helgerna och alltid vara med sin grupp efterskolan i biblioteket och plugga tillsammans! vi är ju inte små längre.

enligt mig så hör det inte till min värld. jag HAR ANDRA SAKER ATT PRIORITERA, jag vill vara MED mina vänner!  tack för att du uppskattar det med ett G. TACK, jag ser upp till det väldigt mycket. nej nu ska jag hålla mig till kursplanerna och bänka mig framför datorn och söka efter fakta. bara för att jag inte så dö av stress på söndag.

ann har även lyckats med att spränga sina högtalare på laptopen. lyckat!


-AAa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback