ann ute på språng



pratade lite med chefen på InterSport.
hoppas han ringer. (lär nog inte göra det, men man kan alltid hoppas)
jag har ju i stortsätt redan ett jobb, men det skadar inte med ett till.
vill ha mkt erfarenhet som man kan proppa CV med. det är alltid bra!
ju mer desto bättre eller hur?

sitter och skriver min tes för fullt. (not) men är snart klar iaf.
och för första gången. (typ) så pluggade jag direkt efter skolan.
det var faktist rätt smidigt med tanken på att jag slipper göra spanskan nu.
är princip klar. så det känns som jag kan få gå lägga mig tidigt idag.

imorn är det fredag, och min kusin kommer inte. tråkigt men då har jag mer tid att prioritera till
pluggandet. låter inte så kul men, är så fruktansvärt tvugen. haha (!)

-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback