shlager,

jahap. har laddat kvällen med lite chips och dipp.
vore gott med godis, fast jag får vänta 3v. till :)
då ska det minnsan vara surt/lakris som gäller..
sen dem här ja, eahm surt.  ha.

tralalal, vem vinner ikväll då?
aftonbladet tror att dima bilan eller vad han heter vinner och
perreli trea elr ngt liknande. mjo kan vara sant.
she's to perfect some how? :S

nje, men nu ska jag kolla lite på glasklart, haha nivån
för min kundskap. fan va dumma människor det är som
är med i tävlingen. kunde inte ens vad hg stod för. (kemisk tecken)
och ja, ni som inte visste så står det för kvicksilver.

aja nu ska jag inte leka lite små smart här, för det är jag inte.
råkade bara kunna det :)  neeaj, tv.n väntar och småföretagsboken väntar :O
måste kila-

- Ann - söötieash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback