dagens köp

Åkte till vingåker idag och inkasserade mig själv
en ny jeans-jacka. mkt nöjd med inköpet.

Även H&M paketet kom, igår men hämtade den idag.
Där i låg det min bikini, och är inget mer än nöjd..
längtar redan till the beach -08! :D  den ska användas
men kan tänka mig att jag inte blir ensam med den,
på talan om hur fin den är :) men aja..

tsm med bikinin kom även ett linne, en vanlig vit som jag
beställde.. lite besviken på den faktist, den var så tunn och jag vet inte
kanske kan ha en body under så det löser sig nog.
Sen även en randig tröja.. besviken där med. den var ljusare än
vad jag trodde.. aja skit samma. Sthlm snart då ska det shoppas!

härlig folk ska med också, så det lär bli rätt skoj att bara hänga.
lägger upp bilder på sakerna lite senare, orkar inte ta kort och
så, mm ha det trevligt annars va?

själv ska jag käka om en stund, sen plugga.. lägga mig tidigt
och vara pigg imorn till jobbet som börjar sju.

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback