dagens köp

image276
( ursäkta skorna, små skitiga men köpte dem början av månaden )

Köpt en hel del som behövs, och ja.. är inte så stolt över att jag inte har fått några kläder.
Men antar att jag får åka till sthlm nästa månad, eller ja slutet mot denna månad och
bjussa mig lite.  Annnars är jag väl rätt nöjd med månaden inköp. Det behövdes,
eller ja rougen har jag inte så stor behov av just nu.. använder knappt smink för utom mascara.
Body lotion - bästa jag vet, och nu har jag det märke jag har på min parfym också.
Luktar jag vet inte vad, himlens gåva till människor !  ;P

Inköpslistan/konsumerat denna månad:
- YSL mascara volume
- YSL rouge 4
- Tygskor/vita Victoria
- Cooco Chanel bodylotion
- Klippt mig ( fan säger jag bara )
- Födelsedagspresent till en vän


// Besos y abrazos ANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback