No one

Minns ni att jag beställde en keyboard?
Den har kommit, igår t.o.m... och min rara pappa
åkte och köpte batterier åt mig idag.

jag är lite besviken på hur liten den var jämfört mot den bild
jag hade åtanke.. men aja, det går att spela!

jag kan spela No one btw, eller ja inte piano-vad ska man kalla det melodin
utan om man ska typ sjung till den, så är det ju bara att upprepa det
gång på gång.. samt hoppa till en högre ton lite senare,

kan inte precis säga att jag kan sjunga och spela samtidigt ännu haha
det blir för mkt på samma gång :P , jo jag vet.. är lite seg i starten
men började faktist spela nyligen bara.. typ 30 min och jag kan redan hyffsat!
najs ann,

- ANN

Kommentarer
Postat av: Eric

Finns inget roligare än att spela och sjunga :D
Jag har spelning på tisdag kväll! på tal om... haha
Hare så fint /E.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback