kikat på fotboll

dock blev det en liten förlust för hemmalaget värmbol.
tråkigt, men men. annars idag har jag suttit ute på balkongen och
solat lite. blev inte så mkt brunare men det var skönt :)

har även pluggat (lite) och ska snart göra det igen, ..senart.
hmm, såg några bilder från balen..  john var stilig, (;
annars, har jag tagit det lungt. rätt trött nu men måste plugga!

fattar ni, det är bara 3v. kvar och jag orkar inte mer.
det är väl ändå nu man ska köra sista blablabla?
eller?, nej jag är så skoltrött.. här med vill jag bara säga
att jag kommer verkligen för typ första gången njuta när vi har sommarlov!

längar attans mkt också, hoppas det blir av med utomlands-resorna! verkligen.
nej, nej nu måste jag kila. eller ja... ska stoppa i mig lite chips och dipp :)

- ANN

Kommentarer
Postat av: Simon Jern

Hej, jag skriver för att jag skulle behöva komma i kontakt med dig. Det gäller Erik Hassle och att du verkar tycka han sjunger bra. Eftersom du bloggar skulle jag vilja se om det finns möjlighet till ett samarbete.
Släng iväg ett mejl om du är intresserad!
Tack på förhand
/Simon

2008-05-26 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback