kämpande fötter

Jag var sjukt trött idag,
hade spanska prov direkt på morgonen och
det gick väl så där va?

annars så skulle jag träna core idag, fast lyckades
somna och nu missade jag passet.
känner mig helt slut och orkar inte göra något
så jag skippar nog träningen idag.
inte bra, nu när det börjar närma sig till sommaren också
men jag får väl köra sista draget mot slutet och träna
alla dagar dvs cada día på spanska.

nej, har även lovar mig själv att inte sitta framför datorn så mkt
men det är lite svårt, då jag inte har ngt annat för mig.
Alla tv.n vi har är upptagna dvs 3 st :S sjukt.
Mina föräldrar, min bror och min andra bror. kul att jag är utanför.
aja, jag överlever.. ska nog börja plugga lite svenska strax så
ha det trevligt va.

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback