Idag var det Pappas dag.

Vi firade honom med blåbärs-tårta, vilket var mkt gott!
Gav även honom i present en jätte fin beige Jacka- Satt perfa!
Och skojar inte att han tyckte om den, fast snarare för att jag köpte den
och inte för att den var fin, men kul att han uppskattade den! :)

jadu, snart ska jag fortsätta med mina studier.
vi lyckades, eller rättare sagt tilda, bea övertalade helena
om att få ha provet på onsdag ist.

mkt bra gjort. fast ett jäkla helvete jag kommer få efter, massa att plugga till!
btw så är det final imorn. gaah prov i spanska på torsdag också.
får la se hur det kommer att gå! piinsamt om jag får g.

nej, nu ska jag. mm börja plugga.. sen vid nio något ska jag klå adam i lite spel.
det var ett tag sen jag skrev med honom,  men aja.. ska även få se honom i webb HA!
aadaaam addaaam.. ruudeeelll rudeelll...

och ja, grattis matias! hoppas du haft en bra 18-års dag?
och kära pappa, älskade pappa jag älskar dig ! <3

- ANN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 20:14:17
Postat av: Matias

tack! jag har haft en jätte bra födelsedag ! hoppas din far också har haft det !

2008-05-21 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback