Hennes dag.

Idag fyller moder min, och jag tog mig ner
på stan och köpte en jätte fin växt till henne..
fast det är bara förpressent eller vad man ska kalla det,
hon ska få lite mer när jag åker till sthlm!

broder min får också när jag kommer hem från sthlm,
kanske hittar ngn snygg t-shirt eller ngt liknande?
aja..det blir typ när? mm jag vill åka iaf. och ska åka :)

annars idag, var jag rätt pigg med andra ord :)
jämfört mot igår, ja gud ja! mmm annars är det väl
rätt lungt i skolan? ....not men jag lever. - 13 dagar kvar!

ja, snart kommer mamma hem då ska vi åka och köpa
ngn good tårta :D göötgött, fast det kanske inte vore så bra
för min del iaf, fan va jag har varit slöö.. inte tränat sen torsdag! :S
vet inte om jag ska träna idag.. får se hur mkt jag hinner få in.

nej nu ska jag kila. hör väl av mig senare? jag vet inte.

- ANN

Kommentarer
Postat av: Eric

Vad fin din nya design blev! :) /E.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback