glad, men samtidigt inte?

Ja, nu är historia avklarat! , ni fattar inte hur glad jag är
fast ändå på något sätt inte, det gick inte så bra på provet.
Svårt kan jag konstatera att det var...hmm men jag får godkänt det får
jag. aja dock ville jag ha vg men, man kan inte få allt man vill ha?

jag har typ 3veckor i rad sagt att jag är trött, vilket även ger resultat på
att man drar ner sig själv och blir automatisk trött?
när man tänker att man är pigg, då är man pigg.. som i tisdags.
Skojar inte att jag inte var trött.. och om jag skrev att jag var trött var
det väl för att jag var tvungen att plugga historia..
varför är jag trött föööör? jag måste börja ta tag i träningen lite bättre btw.
det kanske är därför jag är så trött? inte tränat på länge..

mm jag ska träna imorn. då är det core! love it. ass skön pass.
sen måste jag plugga.. (igen) asså det är sjukt mkt.
fast det värsta är över nu, nu är det bara att luta tillbaka och plugga normalt.
nej det ska man inte, men .. mm småföretagande! jag måste få mvg.
kommer vara så jäkla besviken om jag inte får det. fast jag kommer ju inte få det
freddan hatar mig. han gillade mig förut, innan han insåg att jag inte alls var lika
smart :P haha, aja ...ibland kan man smöra, men det räckte inte till denna gång.

gud vad jag skriver massa skit. jag borde öppna boken och börja plugga nu.
jaa, det ska jag också..efter att jag har duschat :)  tjollevipps

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback