- sommar

image274

äntligen vår, må jag säga.
fast idag var det inte så fint väder..men det lär komma snart
och jag längtar, längtar tills sommaren ... då är det njuuuuta som gäller!
har 5 veckor på mig att använda ordet njuta, vilket är lagom.. sen
ja... mm kommer jag sakna mina underbara klassvänner! <3
men, vi ses nog på spanskan.. och lite utanför skolan också!

annars, idag - var jag duktig och vaknade typ vid.. eller jag vaknade halv sju.
Åkte och träna vid sju, till runt nio något minns inte. Sedan städade jag ...
Därefter ringde min kusin och frågade om jag kunde sitta barnvakt en
liten stund, och ja.. vem kan tacka nej till underbara barn ? inte jag.
Där satt jag emelie och alex och kollade på beemovie, haha rätt kul.

sedan åkte jag ner på stan, drog ut lite pengar.. köpte ett par skor,
skulle kolla om min rouge hade kommit, men icke. den kommer på tis.

ja nu sitter jag här. btw har även spelat lite spel haha.. rastlös or what, men aja
ikväll blir det more fun, anh kommer.. dock ska jag jobba imorn, dvs vakna vid sex igen!
jobba sju - elva. sen vid fyra blir det dansuppvisning :) that's it

Besos y abrazos - ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback