sjukling

image236


Älskar bilden, så fin färg och älskar den flickan brevid mig med<3


har inget att komma med idag, förutom att jag är sjuk.

det är ngt konstigt med min mage kan jag säga.
vet inte vad det är och tror inte att det är magkatarr..
och sen har jag inte magsjuka för jag kan varken kräkas eller
så.. men imorse mådde jag inte så bra, tog mig till skolan
iaf och gjorde provet sen åkte jag hem.  Nu sitter jag och stoppar i mig
lite mat, vilket inte är så mkt kan jag säga.

aja hoppas detta går över snart.
btw så fick jag ett jobb igår!
börjar under påslovet på tisdagen kl. 09-15
ons-tors kl.06-15 j'kla tidigt asså, men vad gör man inte för pengar? :D
blir nog bra ska ni se, aja nu ska jag kila.

- Ann

Kommentarer
Postat av: paauz

Söta :=)
Vilke land kommer du ifrån?
:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback