One hundred episode.

image242

Det är bara att gratta den underbara serien för 100 avsnitter.
själv har jag inte sätt den 12 ännu, men den lär väl komma upp
snart som möjligt. One tree hill är så damn good, och ljuger inte att
säsongerna bara blir bättre och bättre, jävklas hoppas på att oth aldrig
tar slut. Må det aldrig ta slut! :D så bra som den är, så ja..mm keep on go :)
Då har man ngt att njuta sig med iaf, och jag vet inte. Varje jäkla sorglig avsnitt
rinner det en tår. Så jäkla bra skådespelare, nej speakless är jag.

Oth rocks* grym serie, trotts att jag har laddat ner alla säsonger
tänker jag köpa boxen iaf :) såg på en sida att det kostade 200 kr st
så det blir ju 200x5 vilket motsvarar 1000 kr. så värt,
Eller helt enkelt önskar jag mig ngn box till födelsedag :D

aja, that's all i have on my mind, laater !

- ANN

Kommentarer
Postat av: mistör jocke

haru sett dom där avsnitten där dom är vuxna?
helt galet bra. en del serier får man inte nog av!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback