Filmkväll

image258    image259

idag är jag totaly over, är så jäkla trött efter all jobb..
fast snacka om att jag blir riik! me like
annars ska jag ladda kvällen med att kolla på så ska det låta!
sen ska jag kolla på step up 1 och 2 :) det blir nog lagom det ^^
tänkte kila ner till gymmet bara för att basta, vet inte ännu men får se om
jag orkar..  Yes imorn så ska jag inte jobba.. däremot ska Clara göra det haha
stackarn, men aja hon får pengar ;)

ska väl inte göra så mkt mer.. btw har hittat världens bästa sak till adam the man.
hoppas han gillar det :) vad jag vet så älskar jag det iaf, kan fan inte få nog av den, den är såå fiiin!
säger inte vad det är men det är en sak man kan använda iaf.. :)

- Ann

Kommentarer
Postat av: mistör J

ou va filmerna bra?
är på jakt efter lite nya filmer att se.
sett sweeney todd btw?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback