som den var bra, man kunde knappt blunda



sex and the city
, klockren bio film med the girls.
inga ord, bara god natt.. ann ska snart lägga sig!
rekommenderar filmen, super great! lovar.
här betalade man inte i onödan. icke.

nej, linnéa...du får ha det super i malta!
more guys. hahah varför de av alla ord?
vetefan, more GUYS. du fattar linnéa.

johanna, gooodnatt!  hade det super hos dig.
tack för den goda pajen! och efterätten. ass god!
vi ses i veckan, jag hör av mig.. du hör av dig, vi är ;)

natt gott folk, glad midsommardagen?

- ANN

Kommentarer
Postat av: linnéa

more guys, självklart ann :D sen om du är snäll kanske jag tar med en liten present till dig från min semester, låter det bra? ;)

Postat av: Oscar

TROR ATT DEN VAR BRA!

2008-06-22 @ 12:26:07
URL: http://oscarblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback