skräckfilms-maraton

ikväll ska jag vara med ngra brudar/grabb och ha skräckfilms-maraton!
ska bli fett kul ,

annars har jag även skapat en ny facebook... var tvungen, vill se bilder
som mina kusiner lägger upp :)

hmm, precis ätit och tänker starkt på att dra på mig jogging-skorna
och åka till friskhuset.. fan dem drar 200 kr per månad.. och jag har inte
rört gymmet denna månad :/

fast det är så jäkla dåligt där nu, alla bra pass är borta och kvar finns bara
jag vet inte ..tråkiga.. och det är ju inte så att man bara vill springa löpband?
- nej precis.

aja.. jag vet inte vad jag ska göra! springa ute? eller på löpband..
själv tycker jag ute, då kan jag springa runt hela stan ... hmm få se.

ska kila nu :)

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback