i give up,

åt helvete med allt, fan varje jäkla resa jag kollar upp.
blir nöjd, sms.ar mina medåkare. dagen efter, resan är slut!
jag orkar inte kolla upp mer, det känns som det bara är jag som
tar tag i detta, det får gå som det går. och om jag inte kommer iväg så
har jag pengar kvar att unna mig med, - shopping! wooho.

japp, annars så jobbar jag.. med sofia ljungberg. super :)
hoppas jag får jobba med henne nästa vecka också.
ha..kylrummet. kvinnan med konstig röst. strömavbrott.

anh är här även hon. vi, d.v.s. jag går och lägger mig.. och  hon sitter
och fortsätter att knappa på min dator. jag kan inte somna..
går in och sover med min mor. somnar , vaknar , gör frukost, går till jobbet.
kommer hem, umgås med anh, kollar på vänner, tar en sväng ute på stan,
går till bokia? varför vet jag inte, är väl bara den mest underhållande butiken
i katrineholm i guess, haha horoskop bökerna bäst ;) eller hur linnéa?

nej, nu ligger hon och sover. och jag bloggar? ha. jag ska väcka henne.

- ANN

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha ja din horoskopbok var riktigt bra men inte min däremot :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback