Someday we will find our way.

image212

Fick precis reda från mamma att vi ska till norrköping på lördag.
Hmm, det var tänkt till näst, men på något sätt ändrades planerna
och det blir denna lördag som kommer istället :)

Idag så hade jag tänkt att träna, samtidigt även duscha där och basta :)
ta det lugnt idag.. kanske kolla på ngn film igen.. haha
denna helg har bestått av filmer ska jag säga.
från fredag-söndag, not bad.



Igår träffade jag Lucas ( bavve ) , en gammal k-holmare vi bodde granne med.
Senast var det nog i vietnam, minns att av alla sko butiker så var vi i samma.
Lite sammanträffade faktist, och lite komiskt var det att ingen av oss kände igen varandra.
Så det blev lite små titt på varandra... sen så skrek bavve stefans namn och då blev det
åhh är det ni i alla fall.. vi trodde det var typ tvillingssjäl :P haha (stefan är min bror)


- Ann

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fin din header blev .D

Postat av: MissJ

snygg design :D

2008-02-17 @ 14:53:32
URL: http://limely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback