Movie time.

image217  image218

Ska kolla på The hitcher :) med Sophia Bush..
från One tree hill ni som inte visste vem hon var/hette :)
Den verkar vara riktigt bra faktist,
en thriller skulle det vara fast från min perspektiv så
verkar den vara lite läskig också, me like...

annars så ska jag träna idag, det blir bodyjam :)  typ en dansmix ...
fast det ska inte vara fören halv sju..
just nu borde jag vara nere på stan och träffa tilda och simon , fast har städat hela dagen
idag så jag har ingen ork , måste sms henne snart.

aja hoppas ni får en underbar tisdag ?

- Ann

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart det är mentos :D

Postat av: Tobias

svar: såklart det är mentos :D

2008-02-19 @ 21:18:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tintin

Sophia Bush är rätt skön, men har dock inte sett filmen. Du får recensera den senare.

2008-02-20 @ 22:12:53
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback