Jag och min mage.

Mamma sa precis att hon tror att jag har magkatarr..
kollade upp på nätet vad det symtomerna var och ja :

- Smärta eller obehag i övre delen av magen ....instämmer
- tidig mättnadskänsla när du äter....instämmer
- hungersugning i magtrakten.... instämmer
- känsla av uppkördhet....nope
- illamående och rapningar ...instämmer

så ja...anledning till magkatarr :

- stress...jotack!
- oregelbundna måltider....de senaste tiderna så okejdå det instämmer
- alkohol... dricker inte!
- rökning ...not
- vissa läkemedel... har inte tagit nga så det är nog inte pga detta

Egenvård! :
- Ät på regelbundna tider
- Försök ta bort orsakerna till stress och spänning... skolan, så tyvärr får det sitta kvar

ja, vad tror ni har jag magkatarr ?


- Ann

Kommentarer
Postat av: MANGO

Det är ju inte omöjligt att du inte har det .. Jag har det typ , men jag vill typ tipsa dig att köpa "Novaluzid" på apokteket, funkar asbra!! :)

Hoppas det blir bättre, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback