Ärligt tala.

Har slitat sönder mig för detta men vad får man för
jäkla helvetes resultat? scew all säger jag bara!

Var så jäkla förbannad när jag kom hem från skolan så jag
nästan var full ! tro mig, skulle in på toan och ta av mig linserna
men nej nej, då började borsta tändena ! :S  haha det var lite roligt.

Sen nu när vi har HISTORIA muntiligt imorn, då har jag lyckats somna fram
tills nu, smart... och ännu smartare, jag sitter framför datorn!
Fast det gör en lite piggare, så :)

JAG ORKAR INTE LÄNGRE!!!


image233

Men det är bara 1½ vecka kvar tills jag ska åka upp till sthlm, vara med mina underbara
kusiner! samt gå på Alica Keys konsert  :)

Ngt man kan längta till iaf, sen så är det bara två veckor efter de och sen har påsklov!
Tro mig, någon längtar.

- Ann

Kommentarer
Postat av: Marie-Sofie

09-10, jag längtar som FAN. Give me now.
Men erkänn, lite längtar du nog allt också?

Postat av: Sabine

lycka till med provet!

2008-02-27 @ 15:16:05
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback