uppdatera?

njea, jag jobbar på jag. 8 dagar kvar! :)
och sen är det över.. är så attans trött när jag kommer
hem så hinner inte göra så mkt, kollar lite på tv. läser lite ur boken
och klockan slår åtta, gör min matlåda och sen borstar tänderna
och drar mig undan. och så fortsätter det så dagarna ut, i stort sätt
i 4 veckor nu.

även hunnit träffa mina rara söta vänner :)
linnéa och jenny under helgen (bio-batman), anna nyligen!

kollade precis på the sisterhood of the traveling pants.
inte så bra, boken är bättre :/ konstigt nog kände jag knappt igen allt
...det var så konstigt, och killarna var inte så snygga som man trodde
haha! eller Eric var rätt snygg, men kostos? neaj sen trodde jag faktist Paul skulle
vara en heting, men icke sa nicke.

jag ska dra mig nu, vill ut och träna men har inte lust att göra det själv.
suck.

- ANN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback