sitter här förfullt.

Sitter här och försöker att plugga in spanskan förfullt.
Nackdel- sista dagen, kommer aldrig att funka men jag försöker.

- igår : det var härligt! underbart med en kebabtallrik. samt bastu på köpet!
även ansiktsmasken var på. vatten vid sidan om :) vi hade det trevligt
jag och Linnéa eller hur?

nu. snart ska jag åka till onoff och köpa en vågtång, sen ska jag
eller snarare mamma som vill, jag hänger bara på. kanske hittar fynd.
som sakt vi ska till vingåker. ha. ja vingåkers factoryoutlet.

ska fortsätta med spanskan. det känns. - tröttheten tvingar sig fram nu så
fort jag plockar fram böckerna, varför gjorde jag inte detta tidigare?





Kommentarer
Postat av: linnéa

vi hade det bäst igår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback