regn.





kom precis hem, vädret var okej när jag lämnade huset.
återkom hem dygnblöt. äckligt kallt... rakade ben såg ut att vara inoljad. snyggt.

var med Linnéa den underbara, du är underbar<3
imorn ska jag troligtvis vara med henne igen, jag tycker om att vara
med linnéa. hon är som min barndomskompis. fast hon inte är.

annars snart kommer mina små underbara småttingar Alex&Emelie.
och vi ska ha kräftskiva. jag älskar kräftor mums.

nu lyssnar jag på Danity Kane - stay with me, vilket påminner om dig anh!
- jag saknar dig enormt, jag kommer till dig snart? min tur jag vet :)
vi ska åka buss och leka hus inne på ikea. kanske åka till "simhallen" vilket
vi i katrineholm kallar badhuset. - "bad" huset.  bad-dålig.

ska städa mitt rum, eller ja rum och rum, snarare plocka upp saker från marken
den tomma ytan.

kram Ann

Kommentarer
Postat av: linnéa

ååh, du är så söt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback