ngt kul bara

Kom fram igår, och jag fick lappen idag.
Skojar inte att det ligger historia bakom allt!

Jo så här var det ; - jag skulle cykla (tänkte att jag skulle slippa träna ikväll)
då cyklar jag mot willis och alla dem där mataffärerna, dvs.. andra sidan stan typ..
Som sagt, när jag är framme inser eller jag insåg inte det fören hon i kassan
sa att jag hamnat på fel okq8.  haha som kommentar säger ja; oj va dum jag är.

faktan är att jag skulle till okq8 som ligger på vasagatan ngt. och jag hamnade på vassagatan.
ett s skildes dem åt så, så dum var jag inte, hade bara bråttom...

Senare när jag var typ vid mm kvarnen kom jag på att jag skulle mata katten idag
(jag är kattvakt) , så jag cyklade hem till min kusins mor. Kom då även på att kattmaten var
slut.. ha, då är man ju tvungen att cykla till ica nära.. jo smart som jag är vete fan vart jag cyklade..
lyckades tappa bort mig. tro mig man kan gå vilse i kholm. fast hittar ganska snabbt tillbaka igen.
Köpte kattmat och hem till henne igen. mata katten sen mot okq8 på VASAgatan.. yupp.
där stod jag lättnad, och med glatt léende tog jag emot paketet med sjalen i.

end of the story.
ps. kan lägga upp bilder senare på kvällen :)

- ANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback