27 Dresses

image270


Jane är en romantisk och totalt osjälvisk kvinna som varit brudtärna inte mindre än 27 gånger och hennes egen lycka tycks inte finnas inom räckhåll. När hennes lillasyster, Tess, börjar förbereda sitt bröllop med Janes chef börjar dock Jane omvärdera sitt "alltid-brudtärna-liv"...

Jag tyckte filmen vad super bra, den var rolig och hade sina bra stunder.
Allt hängde ihop och man fattade innehållet, rolig film om man vill kolla med sina vänner.
Budskapet räkte fram och man förstod vad filmen ville leverera :)
Jag rekommenderar denna film stort!

- ANN


Kommentarer
Postat av: mistör J

hej.
haha tack.jag är nöjd med den faktiskt,även om det var lite pilligt.
vem vet den kanske dyker upp i ngn affär in the future.höhö

well helgen blev lite spontan,massa saker.dock inget plugg.det hade behövts.
men jag pallar inte.ibland känns det inte rätt bara.en polare o jag funderade på o gå och se den 27dresses, tur att den verkar vara så bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback