slarvmaja,-




denna vecka har jag varit väldigt slarvig.. , men även haft väldigt tur..
det kunde ha gått illa ...
jo så här vare.. jag hade glömt att låsa mitt skåp två ggr denna vecka
och det är inte så speciellt smart när jag precis har inkasserat en ny
mobil.. så ja , slarvigt gjort av mig!
andra saken var att jag cyklade till ica.. skulle köpa kontantkort te dadie
jao, då glömmer jag att låsa cykeln och ja där sitter nyklarna på cykeln.
haha. ja, jag kunde ha förlorat cykeln där !! :/   men som tur gjorde jag itne det!
puuuh.. *

oja, juste jag och anh har planerat att vi ska åka på språkresa !
jersey--  jaao!  , men måste prata lite mer med momie !
jag kommer ju tjäna 6500:- så får mamma betala resten.
Hoppas det blir något av det..

that's it !

- Ann

Kommentarer
Postat av: nina

nej topp shop ligger i gallerian. asos kan du bara beställa från nätet. asos.com

Postat av: Nina

jaha.. vart då??

2007-09-10 @ 11:35:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback