tårar med mer,-

           
( söta ungar,-  vänster : alvin Höger : elias )

ja, ush vad det har varit hemskt med naturkunskaps-prov..
hade söndagen-tis på mig att plugga :/ och snacka om ont
med tid,-  det var skit mkt vi skulle kunna !
satt från 16.oo - 02.oo och pluggade  igår!
vaknade vid 06.oo och duschade och pluggade lite till !
sedan tog jag mig till skolan , och vet ni vad ?!
jomorsh sovmorgon varje onsdagar.. fattar inte att jag inte kan komma
ihåg det. SOVMORGON ALLA KOMMER IGÅG DET !
det var andra gången nu jag gått te skolan.. denna vecka och förra veckan haha..¨
annars så grät jag faktist igår pga. att det var så mkt vi skulle kunna och
känne verkligen att inget fastnade och då rann det bara tårar !
ush* vad stessad jag var,  hatar pressen..  ja vad hände mer idag ?!
inget speciellt tror jag inte.. hämtade min cykel och tagit det lungt.. snacka om avslappnande.

Imorn är det dans .. efter dansen ska vi tjejer vara ngnstans och plugga matte
tsm.. :/ matte prov på fredag - som tur har jag det rätt lätt för matten så
då behöver man inte råplugga som man gjorde till naturen!

Nästa vecka är det spanska prov.. det är farao mkt asså !  tiden går för fooort !
men det är bra, snart är det höslov som där efter följs av jullov.. till sportlov till påsklov till sommarlov.
Bang* då går man i andra ring , -  som sakt blir det slappare och slappare för vare år som
kommer.. :D mkt skönt !

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback