someone please call 911..

Låten fick mig att tänka på 11/9
I Amerika skriver man ju tvärtom 9/11 vilket även är nödnr.
Många kanske redan lagt märke till det, men själv gjorde jag det idag :/

en annan sak jag la märke till som även var lite skrattretande,- 
" vi ", elr med andra ord vissa tjejer säger ju alla "bra" killar är upptagna..
det kanske är för att dem är upptagna med alla "bra" tjejer..

gud så knäckta vi skulle vara om en singel kille sa så... 
eller hur ?! tänk på saken.. :)



ANH kommer la ikväll! :) thjohoo ..
Vi ska väl la göra dt vi brukar göra .. kanske tar en bowling ? 
Sen fest på fredag,-  vete om dt riktigt är min grej men ska väl ta en titt iaf
Annars så ska jag åka te norrish med nga flickor :)  ska väl inte köpa ngt speciellt
men ett par skor, nagelpenna och sen kanske ngn fin tröja ? få se om pengarna räcker


Kommentarer
Postat av: Malin

vad ska du på för fest? :O :)

2007-10-28 @ 18:40:25
Postat av: Erika

Oo har du andvänt photoshop på bilden? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback