If only,-

image191

En superduper bra drama ! attans vad det trillade ner droppar
från ögona ! , en film jag verkligen rekommenderar för dom som
föredrar blödningar ^^ -  kan säga att den här filmen är väldigt lik
en annan film jag sätt :

den andra handlar oxå om lite dejavu .. men kan inte säga allt för mkt för då
berättar jag ju om if only för att båda filmerna är lite lika varandra..

men aja nog om filmen,
idag klockan nio var jag nere vid badhuset och simmade! så stolt.
haha ,- okej 1000m kanske inte var skiit mkt men hallå testa simma det
själv om ni inte simmat på ett tag,- det tar fean energi !
efter ca. 10 längder var jag fean redan död.. men klarade tillslut 20 st iaf !
haha .- ja fjant elr hur ? men what ? bra att simma :)

som sakt,- nu sitter jag och halv pluggar historia.. håller på att skriva om
en artikel.. Den naturvetenskaoliga revolutionen :) såå kul älska NO ämnen..
okej detta ska tillhöra historian, men eftersom det är lite om universum oså är
det ju även fysik right ? :) 

menmen ska plugga vidare nu :) hare gött gott folk .

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback