10 went done to 1


10 favoriter:
Färg: Rött
Mat: Mammas klår allt!
Band: -
Film: Ingen favvo som jag kan sitta och kolla sjutioelva gånger precis
Bok: Dear John -  Nicholas Sparks
Sport: Fotboll klår väl ändå allt
Årstid: SOMMAREN!
Veckodag: Fredag+,- helghelghelg gaah va skönt!
Glassmak: Daim glass göttigött
Tid på dygnet: När man ska gå och lägga sig, älska!

9 för tillfället:
Humör: Precis vaknat så, seg
Smak: Tandkräm
Kläder: Just nu?  C.ronaldo tröja ^
Bakgrund: Varå ?
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 10:34
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Att det är stökigt

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Anh
Screen name: Tunnis
Husdjur: Fiskar?
Piercing: Örona
Förälskelse: haha som jag kommer ihåg?
Musik: Backstreets Boys faktist :P
Bil: no ideá
Kyss: ha, no ideá

7 senaste:
Cigarett
: None
Mat: Minns faktist inte
Dryck: Vatten
Biltur: Mamma skjutsa te dansen?
Kyss: No boyfrined
Spelad låt: Timberland ft. One republic - Apologize
TV-program: One tree hill

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Noe
Brutit mot lagen: Kanske man har, inget man lägger märke till
Blivit arresterad: Noe
Badat naken: I duschen ? Jao ?
Varit med på TV: Noe
Kysst någon du inte känner: Noe

5 nej tack:

Kläder: Emo kläder
Mat: vet inte
Musik: Eahm punk/rock
Dryck: Öl eau
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Cyklade
Du kan höra just nu: Bonnie tyler sjunga
Du inte kan leva utan: Familj
Du gör när du har tråkigt: det beror på

3 personer:

Du kan berätta allt för: Allt allt,?  inte ens mamma kan jag säga
Du tycker om: Mamma pappa
Du inte gillar: Inget jag föredrar att skriva offentligt..

2 val:

Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Höst fyller ju i aug.

1 önskan: Att det inte händer något inom min familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback