All of a Sudden I Miss Everyone


Aldrig haft så kul förut som igår ..6/11 HAHA!!
Dagen börjar med att jag snubblar i cafét , jösses som tur
så var det dött haha, typ 5 min innan så var det propp fullt!  yaah jag bjuder på det.
Där efter HAHAHAH ni bara anar inte hur roooligt det var bea med hennes
backhand slag, yaaah rakt i fejjan på en kille! 

Jo så här var det:
Jag hade sakt till bea att mitt block hade gått sönder och hon sa då:
- Tänk om jag hade rivit av hela sidan?!
då sa jag:
- Då hade jag tagit blocket och slagit dig i fejjan!
Haha, då tar hon sitt block och ba:
- Så här, en hååård backhand slag och sen ba SMACK*  på en kille

Fyyy va kul det var....asså ni såg inte bara hur det var, föör roligt !

-Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback