Min klocka är wierd !


Asså, kolla på klockan min.. Den går ju attans inte rätt ens ?!
Jaja, annars idag så har jag haft en jobbig dag, guuud va trött jag är.
Vi hade musikal idag, och säger bara ett ord JÖSSSES ! 

Det går inte alls bra, premiär nästa vecka och vi är inte ens klara med
manuset ? HAHA. nästan skrattretande !

Så "skolan" numera VI. haha har sakt att vi ska ha musikal dagar..
Alltså hela torsdagen, fredagen och måndagen :) det blir nog bra !
Men lär missa rätt mkt ! hyffsat mkt oxå när det sista terminen i 9.an !

Aja, det ordnar sig skaru se Ann !  nog om saken..
Ikväll ska ja checka in engelska gramman lite, sen kolla igenom So.n oxå!
Fett mkt asså, för imorn har vi nationella i engelska writing.
Sedan på torsdag är det So om Folkungatiden, Unionstiden,
Vasatiden och Stormaktstiden.. det är feeett mkt !
Juste på fredagen har jag Franska slut upg. oxå !
Vi ska ha lärt oss hur man bokar och frågar frågor när
man bestället ett hotelrum ! :) det är nyttigt jotack, men jobbigt...

JUUUUSTE glöm inte att kolla på EM - kval matchen !
Sverige - Nordirland ju ;) och ett plus ZLATAN is back !


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback