Ny lek,-

Gud, så kul vi hade^
Vi kom på en ny lek som vi lekte,- gosh garva ihjäl
Mjo så här gick leken till :)  ;

Vi skulle skriva 15 st lappar var.. och på
lapparna skulle det stå olika saker så som :

Anhs lappar till mig ;
- Ta på dig 3 koftor och dina brillor och posa 3 foton
- In på msn och webba med 1 person i 30 sek
- Ut och spring i klackskor 2 varv ..
- Skriv till adam att du är ledsen och hoppas han förlåter dig
- Gör kullebyttor ute i vardagsrummet
- Shakea ute,  uppe på den stor rushe?bannan
- Gunga och skratta högt
- Dansa och sjung hoka shaka
- Ring adam
- Ring adam och säg hej het 
- Ring till en kompis till mig ( kile )
- Webba med Tarre

det var några av hennes iaf ..

Mina lappar till henne ;
- Gå ut och gunga i 3 min
- Sjung karaoke, jag väljer låt
- Dansa fågeldansen
- Ät 1 banan + 1 glas vatten
- Adda upp Linus och säg att du älskar honom
- Ring Johan
- Spring i en cirkel ute i 2min
- Skrik jag älskar Cristiano
- Webba med 1 från min msn lista
- Flirta med adam
- Gå in till stefan och kolla vad han gör, säg hej!
- Ring adam

Reglerna:
1. Man måste!
2. Du har 2 pass (  man får passa två gånger under spelets gång )
3. Göra allt tydigt
4. Ha kuuul  :)
5. Det är en lek, bli inte tjurig på varandra ;D

När ni har skrivit lapparna viker ni dem och lägger dem i
en skål ,- obs; blanda inte ihop era lappar!
Spelets gång, ni drar en lapp och utför orden direkt...
juste, om tex, ni var tvungen att ringa någon och den
personen inte svarar.. vik lappen och stoppa tillbaka den i skålen.
Sedan fortsätter ni spelet.. med att dra en ny lapp :)
Har lapparna tagit slut ?, skriv nya och forsätt bara
Kom ihåg du får neka två gånger.. under hela kvällen/natten
Leken fortsätter tills ni är slut och orkar inte mer :D , njut av leken ...



Våran historia :
Först så var anh tvungen att gå ut, gunga .. fan folk glodde ! haha
Efter var det min tur, minns faktist inte vad jag fick göra ..
Men iaf, anh passa på att gå in till stefan och hälsa ;D
Sen drog jag lappen ring adam.. jag passa! ofta jag ringer honom.. gosh
Anhs andra pass var när hon apct att ringa adam.. mitt under samtalet säger hon
inget och lägger på.. ;D , hennes pass är klar och vi hade bara dragit 5 st lappar..
Min andra pass var ring adam igen ! och säg hej het* , noo way ...
Vi hade skit kul.. fyfan va vi garva sönder oss ^ , mest åt kvinnan...
jag skulle ut och dansa och sjunga hoka shaka... hon ba ; Värsta smilet
och ba ; har ni fest ?!  .. hahaha , och fan va pinsamt när jag skulle upp på
rushe?bannan och shakea :S , fan ingen var ute men dom glodde från alla
möjliga fönster !  Haha, juste när han skulle ut och skrika JAG ÄLSKAR CRISTIANO
Skit va folk det var ute... inte en jäkel brydde.. dom trodde hon var sjuk i huvet ist ! ^
Ja, vad gjorde vi mer joo detta.. skit det är skit jobbigt att springa i klackskor ..
det är fan som att springa 2 miiil !!  :D , anh ska till vietnam nu och när hon kommer
hem :D då fortsätter spelet  ^ sedan ska vi te sthlm  wiee.

ADEUS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback