trött,


shit va trött jag är, mm skrev med en person nyss vet
inte vad jag gjorde.. typ skulle gå och slänga mitt äpple
så råkade jag komma åt några sladdar och typ drog ut
el sladden (: så stängde av allt.. kakak sånt lyckas jag med
så nu funkar inte min msn längre.. detta hände för en vecka sedan oxå..
msn funkade typ efter 4 dagar.. så jag lär ju vänta ! ^

annars idag så har jag först vart på ö&b och köpt lite ramar osv..
vi besökte intersport och inkasserade en tröja till mig oxå :)
fick med två par skor också ;) mkt najs.. efter så åkte vi
och besökte småttingarna,- hände inte så mkt där elr jo
fick pilgrim halsband av kelly ( emelie&alex mamma) 
:D så fiint och tack ännu en gång. 

åkte hem, stoppade i mig mat och sen cyklade jag till
hunden edwin och lekte lite där.. sen gick jag ut med honom
och när vi var hemma kom carro.. shit va glad han var 
snacka om att jag nästan flög när han drog  haha ^
aja, sen åt vi och sen ut på språng igen.. mkt motion idag
och det är ju bara positivt.. behöver komma i form lite :D

imorn så ska jag ut och jogga lite så det lär bli runt 10.oo något
sedan så ska vi till emelie och alex.. deras farfar kommer från USA :D
har inte träffat honom på shiiiiiit länge, skit va kul det ska bli ..

det var nog allt, - ann 

  veckans snällish henkiis , älskade bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback