Klädinköpare,-



Det är vad jag vill bli :)
Har tänkt på vad jag egentligen ville bli och till slut kom
jag fram till det när min kusin frågade mig vad jag
ville göra senare i livet,  mjoo klädinköpare
då vill jag inte bara vara på samma ställe hela tiden
mitt liv ska vara mkt resande, vill inte tröttna på
det jag jobbar med och det ända som hjälper är
att uppleva nya saker, alltså resa mkt :)
Jag vill resa till olika länder ta hem nya kläd-modeller,
designer och liksom köpa in nya saker det skulle vara
skit najs att jobba med och det har jag bestämt mig.
Det är det jag ska jobba med när jag blir äldre :D

Så frågan är ju, vad finns det för utbildingar ?!
Själv så har jag nu valt Samhäll, och senare ska
jag välja ekonomi som inrikting.. sedan ta extra lektioner om
mode och liknande^ 

Men egentligen vad är det man väljer senare
efter gymnasiet och vart finns skolan?
Finns det någon utbildning som bara 
riktar sig åt just det jag vill bli ?  :S 
Jag vill mycker, men vet inte alls mycker så
ge mkt information tack: !  :D 

~ ann

   bild på köpet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback