Speak High school


Som sakt, måste ja skriva lite om detta. jag är så jäkla avis på de som har åkt !
Jag vill också åka på "Speak high school! " , i ett år !  :) .. där imot ska jag fråga mamma imorn.
Priset är en rätt så stor summa men, vi får se om mamma går med på det !  ;P

Ush, va skönt det skulle vara och kul att ha en värdfamilj i Usa.. och gå på high school i Usa !
Rena drömmen för mig, jag vill ALLT.. mitt liv består bara av vilja !
Alltså, ni anar inte hur mkt jag vill åka... men jag vet inte hur det blir med skolan här då ?
Hoppar jag till Usa i ett år, fan får ja gå om ett år i sverige när jag kommer tillbaka ?
Så fall åker jag sista året, och stannar där och pluggar vidare i Usa ! :) mitt mål..
Ej bo i sverige, fråga inte varför men drömmen är ju att plugga utomlands.. 

Sen. framtiden tar vi inte nu ! :) jag så mkt mer framför mig just nu som jag bara vill....
Och sen är det ju inte bara att betala ett pris och få åka,
betygen står mycket på spel också om man vill åka på speak high school ..
för de tar bara in 25 st under ett år !  =/ surt. 

Aja, inget jag ska tänka på just nu tror ja inte !  ;P elr ja vet inte..
har skickat efter broschyr också.
Sen ska jag snacka lite med mina föräldrar och så om detta ! :) och hoppas på det positiva..

Nåja, det var nog allt.  CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback