Something I can Never Have


Som sakt så är jullovet över, lite surt men jag överlever jag lovar.
Började direkt med vanliga lektioner idag, matte först ut dårå  !
Vad gjorde jag, ca. 6 tal :) man börjar alltid dagen segt..

Imorn, så jaha inget speciellt men däremot på torsdag så ska vi ha redovisning allready ! iknow..
Mmm, det är ett arbete vi har hållt på med sen förra terminen.. och det handlar om FN, länder
och blablabla allt möjligt. Annars så är det bara att plugga in de sista 14 talen ur matte boken
och sen fortsätta så jag blir klar, och svenska upg kommer, nya so upg. sen ja vet inte vad !

Fredag åker jag dårå :) , ska blir skönt att resa bort i en vecka. och bara slappa...
Får hoppas att det inte regnar bara, fan asså om det bara vågar att göra det !!!!
Men annars, så ha det bra :) 

 CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback