Don't Take Me for Granted

Rubrik saknas

Som sakt, imorn är det sista dagen innan sportlovet :)
Under denna sportlov-07 så ska jag spendera tiden i linköping !
Jag och anh ska, ja vad ska vi kalla det shoppa ?  hahah vi kan våran grej asså.
Några slant får ja av mamma när ja åker så lite kommer ja hem med iaf ....

Just nu står ett par skor på spel, ja vet inte riktigt om ja vill slänga ut pengar på dom..
Alltså dom är fett fina, men ja vill också ha massa annat  =/  mjo nu säger ni säkert
men köp rubb då.. HAHA jaa kanske smart men va fan får jag all pengar ifrån?

Köplistan just nu iaf ser ut typ så här ;

  • Jeans
  • Siden-band i vitt/svart
  • Ett halsband, de vill säga i guld
  • Klänning
  • Skor - svarta
  • Tröja
  • Hårinpackning
  • Dekoration saker till mitt rum, om ja får pengar över...

Ja, ungefär så hittils... sen mer får ja anteckna upp !

Imorn, så ska ja till Anna&Jaffa tsm med Erika,tessan och Milla <3
Ja, vi ska väl ha lite kul osv... sen så på lördagen får vi gäster elr med andra ord släktingar..
Midda blir det och barn ! :)


 
1. Fernado Torres #9  & Christiano Ronaldo #17 .. inte illa !
2. Skorna fast i vitt. ja vill ha svart alltså ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback