Självförtroende

Vissa har dålig självförtroende vissa inte..
Då pratar jag om utseenden , från topp till tå.

Alla har sina dåliga dagar, men även bra?
Aja, orkar inte dra värsta uppsatasen om det så jag går rakt på saken.
Alla tjejer tycker att det är viktigt att trivas med sitt utseende, inte bara tjejer utan killar med.
Då menar jag verkligen alla, nu sitter några och säger haha ofta jag tänker på mitt utseende..
Jag är nöjd som jag är. Vilket är skit bra..  men det fanns eller kommer ändå någon dag då ni sitter och inte säger så. Tro mig, alla har sådana dagar.. Aja vad jag vill komma fram till är att tänka så här istället:

Ibland, när man ser en snygg kille på stan, och säger till sin kompis att hon ska spana in läckerbiten så grimaserar hon och tycker att han är ful. Alla har så totalt olika smak, att någon en vacker dag kommer att titta på dig och tycka att du är fantastisk, vad du än tycker själv. Man måste bara lära sig se vad de ser.

för det är du värd. - ( gossipgirl )

- Ann


Kommentarer
Postat av: Erika

Ibland är du så klok lilla Ann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback