veckan rinner som vatten,-


kan ni förstå att det redan är fredag
imorn ? , jösses förstår inte vad vi har
gjort under hela veckan men fort
har det gott :) erkänn det själv hallå ?
imorn är det rätt soft dag, haha
väldigt soft- vi har bara 2 letioner :)
pga att induviduella valet inte har
startat ännu, + språkvalet dårå ^
så 10 till halv två :) , komma till skolan
ha idrott.. sen lunch och matte !

that's it ,  asså jag orkar inte skriva
jag som sa till mig själv att skriva varje skoldag
och jag vet inte vad, jösses vad tänkte jag på ?
haha .. aja mm vad ska jag ha på mig imorn ?

veckans outfits :
mån- jeans och A-skurad kortärmad tröja
tis- svart klänning + vit t-shirt
onsdag- Vit klännig/lång skjorta + sidenband
tors- Högkjol svart t-shirt
fredag- vet jag inte ännu :) efter vädret ^^

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback