utomhus-bio ,-


det var en trevlig kväll med tjejerna :)
kul att få träffa så mycket folk man inte träffat
på jätte länge !  , det var mysigt att kolla på bio utomhus
filmen var också bra :) den hära Dreamgirls  ^
själv såg jag inte texten, men man förstod ändå som tur ..
jäklarns mycket folk det var asså .. vi kom typ 1h tidigare
för att få bra platser och snacka om att det redan var fullt..
men platserna vi fick dög iaf :)  det var trevligt iaf  ,

idag så ska jag till mina kusiner, carro&andy kommer :)
sen imorn kommer mimmi ^  

när jag och anh ska te sthlm vet vi inte än :/   snart hoppas jag^
det blev shopping tillslut iaf .. man behöver kläder till skolstart
mycket bra beslut ;)  gud va vi snackade i tele när hon kom hem :D
det var nästan kul.. vi snackade tills mobilen dog .. elr ja min dog
elr.. inte min men pappas ;P haha .. jag har dock ingen, men får
en när jag fyller vilket är snart :)  en samsung u600 ^
först ville jag ha den hära samsung f300 men sen läste jag
lite test av den mobilen och det stod att nackdelen var att
telefon skärmen är så liten och det blir jobbigt när man ska
sms oså .. så jag ville ha en mer "normal" mobil :)
och då såg jag u600 och den var attans snygg ,^ så den blir det



- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback