No pictures,-

Jag orkar inte ta kort oså..
mhm idag så vare rätt lungt, alla
2-3.or kom tebaxx och ja, det var helt okej
inte så farligt som jag trodde det skulle vara
haha.. aja annars så var det inte så jobbigt idag
men det kommer , det kommer !!
Vi har fått en bok i läxa-  "kort kjol" som typ
alla har läst utan jag :S , men aja ^
mm vad gjorde vi mer ? slutade kvart i fyra..
juste sheat jag åt inget idag i skolan !
snacka om att vara hungrig .. jo det var så här
vi började 9.20 och då hade jag precis ätit frukost..
sen hade vi lunch och då var inte jag och emma
så hungrig så vi tog ett varv runt skolan ist..
efter så vare naturkunskapslektion.. sen efter det
var det historia och diekt efter samhäll... ja då var
klockan kvart i fyra.. cyklade hem med tildu och
åt mat, sedan ner på stan och hem :)  that's it ^^

- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback