inga ord,-


inte för att jag är lite less, men vädret gott folk!
palla regn... jag lovar om det inte är fint vädet den
20 .. tänker inte cykla till skolan och vara genom blöt!
värsta som finns,.. äckligt och gud vet vad!

desutom är jag lite på dålig humör ..
från igår och vädret gör ju stämningen ännu
sämre..  men förmiddag från typ 13-23.oo så
var det bara underbart kul :D , elr kul och kul
inte när vi var nere på stan.. kass band och trista
människor.. :/ så jag och malin drog hem medans
tessie och lauri var kvar :D  ^^  hoppas de hade kul :)

det var ass fint väder igår, var nere vid djulö med lauri,
vi hade det jätte trevligt  :) bad och sola^ jajjemänsan..

och för en viss person, jösses kan du inte säga förlåt ens ?
längre trodde jag inte om dig.. du vet att du har fel ..

 

ibland vill man bara gå in i hålet och aldrig komma ut igen..


- Ann           

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var trevligt, men vi drog innan tolv.. här är sajten jag snackat om ;) http://blockstatus.com/msn/delete-checker ;)
kramar Erika

2007-08-12 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback