de två första dagarna,-

 

Ärlit tala så tycker jag inte om skolan på något sätt,
klassen är väl rätt okej :)  1 år ska nog gå rätt fort hoppas
vi, jag ! .. annars första dagen slutade vi vid två..
Vi fick massa information och typ tog KORT ! gaah.
blää , hatar att ta kort och såg ut som ja, gud vet vad.. blä*

Annars så fick vi bordplasering.. mjo moorsh me like very Much..
very.. right., mm aja men det löser väl sig snart hoppas jag..
vi satt och typ skrev brev till mentorerna.. och rita av varandra,

Idag så hade vi typ olika lektioner .. test lektioner om saker och thing,
Sedan spelade vi kubb och de hära boll-spelet. minns inte vad det heter
men aja, vi vann på boll-spelet iaf.. kubb kom vi 3.a  :P  det var kul :)

Imorn så börjar allt, mm 9.20 börjar vi.. sov morgon :)
Jag tyckte att det redan var fullt på skolan med bara ettor..
speciellt i matsalen fean*  , damn proppfullt .. fattar inte hur hela skolan ska få plats ?
elr får man typ sitta ute och äta ? , haha .. gud

men aja, fick mina böcker idag.. hade beställt Gossip Girl på cdon.com
värsta billigt.. 59kr / st.. och jag köpte två 118 kr asså.. grattis frakt , najsnajs
lär väl läsa ut dom sen ska jag beställa lite mer nästa gång, finns väl typ 10 gossip girl
böcker :) haha , aja vilken nörd jag är asså.. tralala . :)  desutom fyller jag snart traa sweet 16 :)

nu ska jag läsa lite och tare lungt och somna in , laater dude 

- Ann

Kommentarer
Postat av: Friiidi

vilka kläder hade du ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback